Onze supportafdeling helpt je graag verder.
Support
Wij denken met je mee.
Iedereen met een abonnement op onze dienstverlening kan bij de supportafdeling van CARE terecht. Voor zaken die mogelijk niet goed werken, kleine doorontwikkelingen en alle voorkomende vragen over de website en het CMS Sitebox en het dagelijks gebruik. Onze klanten zijn erg tevreden over onze helpdesk, wij ontvangen hierover veel complimenten. Zowel over de klantvriendelijkheid en de duidelijke uitleg als over de correcte, snelle afhandeling van tickets.
Samenwerking
Wij werken graag als collega's samen met onze klanten.
De medewerkers van CARE kennen de klanten bij naam en zijn goed op de hoogte van wat er speelt. Onze vaste customer supportspecialist Merel heeft korte lijnen met de projectmedewerkers en ontwikkelaars. Zo kunnen we je snel van een antwoord voorzien. We werken met een Service Level Agreement (SLA) waarin de afspraken over reactietijden zijn vastgelegd voor de verschillende soorten meldingen. Bij spoed doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat de dienstverlening van jouw organisatie snel weer door kan gaan zoals voorheen.
Ondersteuning bij ontwikkelingen
Wij werken niet alleen als collega's met onze klanten samen, wij volgen ook ontwikkelingen die voor onze klanten van belang zijn. Bijvoorbeeld voor onze gemeentelijke klanten en andere overheidsorganisaties de berichtgeving van organisaties als VNG, Gebruiker Centraal en Logius. Maar ook de ontwikkelingen rondom bijvoorbeeld Common Ground. We bezoeken actief online en fysieke bijeenkomsten en nemen deel aan fora. We blijven in gesprek met onze klanten over nieuwe wetten en ontwikkelingen en wat dit betekent voor de websites (bijvoorbeeld Omgevingswet, Wmebv, Woo, digitale toegankelijkheid en Single digital gateway).
Extra service voor onze klanten
Informatie over nieuwe landelijke ontwikkelingen en/of nieuwe modules en toepassingen nemen we op in onze maandelijkse nieuwsbrief voor klanten. Ook hebben we met vaste regelmaat persoonlijke gesprekken. Reguliere klantgesprekken, overleg over een nieuwe ontwikkeling of project en als iets wat meer toelichting nodig heeft, organiseren we een online bijeenkomst.
Consultancy
Naast het behandelen van korte vragen en incidenten denken de medewerkers van onze support afdeling ook graag met jou mee over bijvoorbeeld nieuwe e-formulieren, digitale toegankelijkheid, security en koppelingen en integraties. Hierover lees je meer op de pagina consultancy.