Creëer een efficiënte samenwerking en verbeter de kenniscontrole met het CARE Social Connected Intranet.
Gemeenten & Overheid
Intranet.
Gemeenten en overheidsorganisaties staan voor unieke uitdagingen op het gebied van interne communicatie en samenwerking. Dagelijks wordt er met grote hoeveelheden informatie gewerkt, in diverse systemen en met collega’s van verschillende afdelingen. Het is belangrijk dat alle informatie snel, veilig en overzichtelijk kan worden gedeeld en dat dit altijd toegankelijk en up-to-date is voor alle medewerkers.
Het Social Connected Intranet van CARE biedt jou een centraal platform waar informatie eenvoudig vindbaar is en communicatie vlekkeloos verloopt. Ons intranet is volledig te integreren met al je huidige gemeentelijke systemen zoals het zaaksysteem of Topdesk en presenteert jouw informatie in één duidelijk overzicht.
Voordelen voor gemeenten en overheid
- Gebruiksvriendelijk en intuïtief: ontworpen voor alle medewerkers, ongeacht hun technische achtergrond of eventuele beperking.
- Effectief samenwerken in groepen: groepen en projectteams kunnen eenvoudig samenwerken en informatie uitwisselen, zonder dat er iets verloren gaat in afzonderlijke systemen.
- In één oogopslag je werkvoorraad zien: zie welke taken er in verschillende applicaties voor je klaarstaan, zoals terugbelnotities of berichten uit je zaaksysteem.
- Multi-organisatie functionaliteit: perfect voor samenwerkende gemeenten, waarbij meerdere groepen informatie kunnen delen of juist afschermen binnen één intranet.
- Uitgebreide kennisbank met interne informatie: in de geïntegreerde kennisbank kan de informatie op de website worden aangevuld met interne informatie (voor alle medewerkers of alleen voor KCC-medewerkers).
- Eenvoudige, geautomatiseerde controle op kennis: houdt alle kennis op de website en in de kennisbank actueel. Door het registreren van de kennishouders met contactgegevens, kan het intranet geautomatiseerd een melding sturen zodra het tijd is voor de ingestelde controle van informatie.
- Alles wat jij wilt weten op je persoonlijke dashboard: het dashboard biedt een overzicht van vaste widgets en gekozen widgets. Denk aan nieuws en updates van projecten, maar ook verjaardagen, het weerbericht of de activiteitenkalender.
Wij helpen jou met de implementatie
Het vinden van het ideale intranet voor jouw gemeente of overheidsorganisatie is een eerste, uitdagende stap. Eenmaal de keuze gemaakt, volgt misschien wel de grootste uitdaging: de implementatie. Welke technische koppelingen zijn bijvoorbeeld nodig? Hoe stimuleer je het gebruik van het intranet onder alle medewerkers? En hoe ga je om met bestaande content?
Bij CARE ben je in goede handen. We geven je persoonlijk advies en we helpen je graag bij het opstellen van je plan. Je krijgt het gehele traject ondersteuning. Ook na lancering, want dan begint het pas!
Door de gebruikers, voor de gebruikers.
Voor de doorontwikkeling van onder andere onze websites en intranetten baseren we ons graag op feiten, we kijken naar statistieken en doen gebruikersonderzoek. Op basis daarvan maken we een product dat optimaal aansluit op de behoeften van jou en je collega’s, oftewel de gebruikers.
We snappen goed dat gemeenten en overheidsorganisaties voor unieke uitdagingen staan met betrekking tot interne communicatie en samenwerking en dat het daarom prettig kan zijn om met andere gemeenten te praten over dezelfde uitdagingen. Om die reden organiseren wij op frequente basis online sessies met onze intranetklanten binnen de overheid, om met elkaar te kunnen sparren. Uit ervaring weten wij dat deze sessies altijd erg waardevol en leerzaam zijn.