CX monitor voor bedrijven en instellingen: inzicht in klantbeleving voor betere beslissingen.

Bedrijven en instellingen
CX Monitor.

Als bedrijf of instelling wil je begrijpen hoe klanten jouw dienstverlening ervaren, zowel online als offline. Met onze CX Monitor krijg je direct inzicht in de klanttevredenheid en kun je proactief verbeteringen doorvoeren. Of het nu gaat om een online formulier, een webpagina of een bezoek aan de receptie van jouw organisatie, de CX Monitor helpt je om echte ervaringen om te zetten in concrete acties die het verschil maken.

Een foto van een laptop op een tafel, met op het scherm een webpagina van de website van gemeente Maashorst. Op die webpagina is een rijtje met 5 smiley's te zien, van boos naar blij.

Veel bedrijven en instellingen missen duidelijke en betrouwbare feedback van hun klanten. Hierdoor blijft het onduidelijk wat goed gaat en waar verbetering nodig is. Bovendien is het verzamelen en analyseren van deze gegevens vaak tijdrovend en niet geïntegreerd in bestaande processen. De CX Monitor biedt een oplossing door klantbeleving op elk contactpunt meetbaar te maken met realtime inzichten via een overzichtelijk dashboard. Dit stelt je in staat om snel en gericht verbeteringen door te voeren en klanttevredenheid te verhogen.

Voordelen voor bedrijven en instellingen

  • Inzicht op maat: meet klanttevredenheid op specifieke pagina’s, formulieren of fysieke contactpunten zoals balies, volledig afgestemd op jouw processen.
  • Flexibele vragenlijsten: stel vragen die aansluiten bij jouw doelen en pas de vraagstelling eenvoudig aan.
  • Realtime rapportages: krijg direct inzicht in resultaten via een gebruiksvriendelijk dashboard, zodat je snel kunt reageren op opvallende feedback.
  • Multichannel inzet: verzamel feedback niet alleen online maar ook tijdens fysieke interacties, zoals aan de balie of via de telefoon.
  • Toegankelijk en gebruiksvriendelijk: onze CX Monitor voldoet aan digitale toegankelijkheidseisen en is intuïtief in gebruik voor zowel klanten als medewerkers.
  • Verhoog klanttevredenheid: identificeer knelpunten in jouw dienstverlening en los ze direct op.
  • Eenvoudig te implementeren: onze CX Monitor kan snel worden geïntegreerd in bestaande processen, zonder extra werkdruk voor je team.

Hoe werkt de CX Monitor?

Met de CX Monitor kun je eenvoudig feedback verzamelen via smileys en/of aanvullende vragen die op strategische punten worden getoond, zoals een webpagina of formulier. De resultaten worden automatisch gekoppeld aan de specifieke pagina of interactie, zodat je precies weet waar de feedback betrekking op heeft. Via ons dashboard krijg je inzicht in trends en aandachtspunten, zodat je snel actie kunt ondernemen.

Voor fysieke interacties, zoals aan de balie, bieden we de mogelijkheid om de CX Monitor op tablets en zuilen te gebruiken, zodat klanten ook daar hun ervaring kunnen delen.

Zet klantbeleving centraal

Met de CX Monitor van CARE creëer je een klantgerichte organisatie waarin echte ervaringen en inzichten de basis vormen voor verbetering. Of je nu feedback wilt verzamelen over een specifieke webpagina, een aanmeldformulier of een fysieke interactie, onze tool biedt alles wat je nodig hebt om proactief en gericht te verbeteren.

Foto van een computerscherm op een bureau, met op het beeldscherm het dashboard van de CX Monitor van CARE.